از آنجایی که میدانید و شاید هم نمی دانید، بالاخره و با تلاش های شبانه روزی جناب مشاور کدخدا سفارت فخیمه بریتانیای (سابقاً) کبیر بازگشایی شد. در همین راستا و در جهت قدرانی از ملت شریف از طرف بَری تا نیای کبیر بیانیه ای خطاب به شما ملت فرمایش می شود:

ملت شریف ایران از این که دوباره فرصتی فراهم شد تا ما بتوانیم به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنیم تشکر که نمی کنیم اما می گوییم که خوشحالیم.

دوم این که به شما ملت قول شرف(هر چند که تا به حال در خود ذره ای شرف ندیدیم) می دهیم این بار اشتباهات سال 88 را تکرار نکرده و با حساسیت و ظرافت بیشتر در جهت سقوط نظام مردمی شما قدم برداشته تا این دفعه حتی نفهمید از کجا خورده اید!

سوم این که: اگرچه بعداز کودتای شیرین 28 مرداد سعی ما تکرار این قضیه بوده اما قول(یه چیزی مثل) شرف می دهیم تمام سعی خود را بکنیم تا اتفاقاتی اینچنینی و حتی با وسعتی بیشتر را در ایران تکرار کنیم.

چهارم این که: هر چند تکرار اتفاق رؤیایی کشتار 9 میلیون ایرانی مسلمان و تقسیم و غارت ایران که در اوایل قرن گذشته میلادی در ایران به آن توفیق یافتیم به زودی های زود امکان پذیر نیست اما تمامی تلاش خود را می کنیم تا حداقل شاهد انحراف مجلس شورای اسلامی هم چون مجلس مشروطه و همچنین کودتایی چون کودتای 1299 در آینده ای نزدیک باشیم!

پنجم این که: دولت فخیمه ما به شما همان قول سابق(فکر کنم منظورش قول شرف باشه!) را می دهد که در جهت نابودی کامل نظام و مردم ایران و تبدیل آن به جایی مثل افغانستان و عراق یا سوریه کوتاهی ننماید...

سفارت فخیمه بری تا نیا همین الان یهویی!

--------

نویسنده: حیدرعلی
عکس از:اینجا