بالاخره جناب ملک الموت جوازنامه مرگ شاهدخت اشرف رضا پالونی رو آوردند و ایشان را به نزد پدر، برادر و جمیع دوست-پسران نازنینش ملحق نمودند.

و اما بعد. به همین مناسبت مجلس بزرگ‎داشتی جهت شادی روح آن مرحومه در جاهای مختلف و باشکوه حتما یک روز برقرار خواهد شد... که البته همین تأخیر در برگزاری مراسم شاهدخت بانو خودش حق‎الناس است و باید حکومت پاسخگو باشد اما فعلا مجلس نُقلی به همت صاحب عزای اصلی، ملکه "بری تا نیای سابقا کبیر" برگزار شده که بریم ببینیم چه خبره اونجا...

رضا ناامید(ولیعهد محترم): اِه، اِه، اِه، اِه، اِه، اِهه، اِهه، اِهه  ...( و اما بعد...) عمه جان، مای دیر(1)، من بی تو فیِر(2) آخه چرا نموندی هیر(3)،  تا تاجگذاری من رو انجام بدیر(4)!

چه آرزوها که نداشتم....آخ... چیه ننه واسه چی لقط(5) می زنی!

جناب ملکه سابق(6): ذلیل مرده تو هر شب که میخوایم بخوابیم میگی فردا که رفتیم کاخ سعدآباد تو تاج سرم میذاری حالا میگی میخواستی این کارت رو عمت انجام بده... من که میگم شما پالونیا هر کارتون هم بکنند آخرش فامیل پدریتون رو بیشتر مادری دوست داری!

ولیعهد: نه ننه اینو همین جوری گفتم واسه این دست کوتاه شده که روحش دست خالی نرفته باشه اون دنیا! آخه من گورم کجا بود که کفنم باشه... اِهه، اِهه، اِهه، اِهه.

جناب ملکه: اِ حالا گریه نکن واسه مرد خوبیت نداره! خودم می برمت ایران پادشاهت میکنم. گریه نکن عزیزم، اِ قربون پسرِ گلم ...

(مجلس گردان): بله تشکر و قدردانی میکنیم از کلیه عزیزانی که شرف حضور فرمودند از شهرهای دور و نزدیک از جمله واشنگتن دی سی، نیویورک سی تی، لس آنجلس تایمز! نه ببخشید شهر لس آنجلس، کلیه کافه داران لاس وگاس، مسئولین مدافع حقوق بشر، حقوق اقلیت ها، حقوق حیوانات، گیاهان، باکتری ها و حتی حقوق ویروس ها(انسانی و حیوانی) ، انگل‎ها  و ... وزرات دفاع آمریکا و دیگر کشورهای مختلف اروپای در سوگ نشسته، سبز های اون ور و این ور( یکی از این وسط: بلند بگو! رأی ما رو پس بدید، رأی ما رو پس بدید، رأی ما رو پس بدید... حالا!! مرگ بر روسیه، مرگ بر روسیه، مرگ بر روسیه!... بله ممنون از این عزیزان که هنوز هم در حال مبارزه اند و از پای نخواهند نشست!)، هیأت محترم دولت از کاخ سفید، دوستان (گرمابه و گلستان و جاهای دیگر) از تل‎آویو، عزیزان در شوک رفته کمپ لیبرتی، مریم و مهدی نه ببخشید مریم و مسعود! کلیه باندهای محترم از جمله فساد و قاچاق مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی و بالاخص عزیز صاحب عزای اصلی بانوی ارجمند ملکه "بریتانیای کبیر" و همچنین کلیه بستگان احتمالی آن مرحومه...

گفتنی است همین دست چپ اتوبوس هست، سوار بشید به صرف شیرینی و شام و قدری هم میوه در جوار آرامستان جرج واشنگتن و با هنرنمایی دوست عزیزمان سلمان بی رشد در این مجلس دهنتون رو تر بنمائید...(بوم... (صدای میکروفون)آقا وایسید منم بیام ....)

 

 ---------------------

لغات بالا انگلیسی است

1- مای دیرMy Dear: عزیزم

2- فِیِرFear: ترس. من بی تو می ترسم

3- هیرHere: اینجا

4-همون بدهی!

الکی برا قشنگی نوشتیم بدیر که مثلا با قبلیاش هم وزن و هم آهنگ باشه!

5-نوع مؤدبانه لگد!

6- حیونکی