اگر من بیایم شوم انتخاب                   جهان جملگی پُر شود از گلاب

امیرم، کبیرم، بزرگ و قشنگ               زیادی به فکر شمایم نگویم جفنگ

 

بیایید تنها به من رأی دهید                 بیایید کلاً به من رأی دهید

 

چو نامم برون آید از بینشان                 دو روزه شود حلِّ مشکل عیان

کنم مشکلِ هر کجا زود حل                جهان پر شود، پر ز نان و عسل

 

بیایید تنها به من رأی دهید                 بیایید کلاً به من رأی دهید

 

کنم ریشه مشکلِ شهر خشک           نه اصلاً توانم که دنیا کنم پر ز مشک

اگر چه فقط من نماینده‏ای سادهام       به هر جا روم شیر غرندهام

 

بیایید تنها به من رأی دهید                 بیایید کلاً به من رأی دهید

           

کنم پُر بِتُن چاه مشکل چنان                به قلبش رود تا همیشه سَنان

نچرخد دگر چرخ مشکل چنین               به تدبیر من پُر آب گردد زمین

 

بیایید تنها به من رأی دهید                  بیایید کلاً به من رأی دهید

 

بخور تا توانی به بازوی خویش               که زین پس نیابی چنین سفره پیش  

به فکر حلال و حرامش مباش                فراوان بود تا توانی بپاش

 

بیایید تنها به من رأی دهید                   بیایید کلاً به من رأی دهید